Ραδιενεργοί κι απόβλητοι
Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις στον γεωγραφικό χώρο που αποκαλούν Ελλάδα, εχθροί της πατρίδας είναι όσοι εργάστηκαν, εργάζονται και έχουν διαφορετική άποψη από τους εξουσιαστές και τους τεμπέληδες της εύφορης γελάδας που την αρμέγουν ακόμη και σήμερα που είναι πια ισχνή και ετοιμοθάνατη. Το μέγα θέμα είναι να πληρώνουν μια αντιπαραγωγική νοοτροπία που επέβαλαν χρόνια για να έχουν την εξουσία που υποδούλωσε έναν λαό στην καλοπέραση με δανεικά και μια χώρα στα αφεντικά, που την κουμαντάριζαν χρόνια πίσω από την κουρτίνα «δημοκρατικά». Γνωρίζοντας πολύ καλά ότι το θηρίο που εξέθρεψαν θα τους φάει ζωντανούς, κάνουν εδώ και καιρό τα αδύνατα δυνατά να καταβάλουν τα οφίτσια που μοίραζαν αφειδώς σε ανθρώπους που ξεπουλήθηκαν πανεύκολα για μια εύκολη ζωή στο matrix του φιλοτομαρισμού. Η μόνη παραγωγή που επέτρεπαν ήταν η ανεξέλεγκτη αναπαραγωγή ανήθικων για να γεμίζουν τα κομματικά εκτροφεία.
Επειδή τα πράγματα οδηγούνται με μαθηματική ακρίβεια στην επιβίωση μέσα από την παραγωγική διαδικασία ανακύπτει ένα βασικό και βασανιστικό ερώτημα στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν οι εξουσιαστές και οι μυριάδες βολεμένοι οπαδοί τους. Χωράνε άραγε όλοι αυτοί σε κοινωνίες που άρχισαν να αυτοοργανώνονται ξεκινώντας από την δημιουργία ανταλλακτικών δικτύων ; Κι αν χωράνε τι έχουν να προσφέρουν έτσι όπως κατάντησαν; Διότι αν ρίξουμε μια ματιά σε κινήσεις που ξεκίνησαν στον Βόλο και στην Ιεράπετρα θα διαπιστώσουμε πολλά. Λένε για παράδειγμα οι αυτοοργανωμένοι:
«Τα τοπικά δίκτυα ανταλλαγών στηρίζονται στην αυτοοργάνωση των ανθρώπων σε τοπικό επίπεδο (γειτονιά, πόλη, χωριό), οι οποίοι, αφού καταγράψουν τις ανάγκες και τις ειδικότητες του καθενός που συμμετέχει, ανταλλάσσουν μεταξύ τους προϊόντα ή υπηρεσίες ανεξαρτητοποιημένοι από το χρήμα και τις τιμές της προσφοράς και της ζήτησης της αγοράς, φτιάχνοντας έτσι ένα τοπικό δίκτυο. Σ’ αυτό ο καθένας δηλώνει τι μπορεί να προσφέρει και τι έχει ανάγκη. Η ανταλλαγή αφορά αγαθά, υπηρεσίες ή γνώσεις. Όλοι προσφέρουν και όλοι έχουν κάποια στιγμή κάτι ανάγκη. Στο δίκτυο μας π.χ. προσφέρονται υπηρεσίες ηλεκτρολόγου, υδραυλικού, ράπτη, τοποθέτησης πλακιδίων, ελαιοχρωματισμού, ξυλουργικών εργασιών, κηπουρικών εργασιών, ιατρικές υπηρεσίες, γραφιστικές εργασίες, μοντάζ ήχου - εικόνας, εκμάθηση ξένων γλωσσών, χορού, υπολογιστών, μαθημάτων γυμνασίου - λυκείου, τοπογραφικές συμβουλές, νομικές συμβουλές, λογιστικές υπηρεσίες αγροτικές εργασίες και αγαθά και πολλά άλλα. Κάποιοι από τα μέλη, έχουν και αυτοκίνητο και μπορούν να μεταφέρουν ανθρώπους σε διάφορους προορισμούς, ή έχουν ελεύθερο χρόνο να προσέξουν το παιδί κάποιου, ή ακόμα και να πληρώσουν λογαριασμούς, που κάποιος δεν έχει το χρόνο να τρέξει να πληρώσει. Ας υποθέσουμε, ότι μια ηλικιωμένη γυναίκα, που ζει με μια μικρή σύνταξη, έχει πρόβλημα με τα υδραυλικά του σπιτιού της και δεν έχει τα χρήματα να πληρώσει κάποιον υδραυλικό. Έρχεται ένα μέλος του συστήματος και κάνει τη δουλειά και η γυναίκα χρεώνεται σε κοινωνικό νόμισμα και θα αποπληρώσει κάνοντας κάποιες δουλειές σε κάποια μέλη του συστήματος. Μπορεί να μαγειρέψει για κάποιους ή να διαβάσει και να προσέξει τα παιδιά κάποιων άλλων. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι κάθε υπηρεσία έχει διαφορετική αξία. Όταν καλέσεις κάποιον να βάψει το σπίτι σου ή να φτιάξει μια βλάβη στο αυτοκίνητό σου, δεν την ξεχρεώνεις με το να προσέξεις μία ώρα το παιδί κάποιου. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του κοινωνικού νομίσματος, η διευκόλυνση των ανταλλαγών μεταξύ υπηρεσιών και προϊόντων που έχουν διαφορετική αξία».
Πού χωράει λοιπόν ο αντιπαραγωγικός ανθρωπότυπος που δημιούργησαν σε όλα αυτά; Τι θα κάνουν όταν οι βολευτές και οι προστάτες τους θα τους παρατήσουν και δεν θα μπορούν να τους καταβάλουν το αντίτιμο (μισθό) της δουλείας για την καλοπέραση; Ακόμη και την ύστατη στιγμή δεν συντάσσονται με τον παραγωγικό άνθρωπο αλλά κάνουν κόλπα (απεργίες) για τα κλεμμένα από τον πραγματικό λαό οφίτσια που απολάμβαναν χρόνια. Εάν ξεπεραστεί και η τρομοκρατία, που ασκούσαν χρόνια οι αντιπαραγωγικοί τεμπέληδες εκβιάζοντας πολλά χρόνια τώρα πραγματικούς ανθρώπους, το πράγμα φαίνεται να δυσκολεύει πολύ για τον βολεμένο ανθρωπότυπο που δημιούργησαν. Γιατί όπως τονίζουν στην Ιεράπετρα : Θεμελιώδεις μας αρχές και αξίες είναι:
• η κοινωνική αλληλεγγύη
• η ποιότητα ζωής
• η ατομική και κοινωνική ευθύνη
• ο σεβασμός στη διαφορετικότητα
• η άμεση και συμμετοχική δημοκρατία
• η μη βία
• η βιωσιμότητα
• η οικολογική σοφία
Ξεκάθαρα, λοιπόν, θα χρειαστούμε εκτός από δίκτυα ανταλλαγής υπηρεσιών – προΐόντων και δίκτυα αλλαγής ανθρωπότυπων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου