Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

“Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή”

Άκου “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή” ...απο την διαδικτυακη φιλη Ντίνα Βιτζηλαίου οπου  λεωνιδιο πουλιθρα βαλε οποιο δημο θελεις το ιδιο αποτελεσμα βγαζει[εμενα με εκφραζει ολοκληρωτικα το κειμενο]




Τα τελευταία 7 χρόνια είμαι μόνιμη συγκάτοικός σου σε αυτό τον όμορφο τόπο 
και μου δίνει ιδιαίτερη χαρά η προσπάθεια που κάνω, να ανακαλύπτω και να 
προβάλλω τις ομορφιές του, μέσα από το ιστολόγιό μου ΛΕΩΝΙΔΙΟ-ΠΟΥΛΙΘΡΑ

Είναι ένα ιστολόγιο που το δημιούργησα και το συντηρώ μόνη μου και ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ.

Ναι, για σένα το τόνισα το ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή” , 
γιατί δεν θα ξεχάσω το δύσπιστο βλέμμα σου τότε που με είχες ρωτήσει, ποιός με πληρώνει 
γι αυτό που κάνω  και σου απάντησα, κανείς,  ότι το κάνω αφιλοκερδώς.
Προφανώς σου είχε φανεί ακατανόητη η ερμηνεία αυτής της λέξης, που σημαίνει 
πως δεν αποσκοπώ στο κέρδος.

Για χάρη σου λοιπόν “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή” είπα να σε βοηθήσω 
και πάλι αφιλοκερδώς, για να μη χάνεις τον χρόνο σου προσπαθώντας να ερμηνεύσεις, 
αν σε ψήφισα, αν δεν σε ψήφισα και ποιά “κουκιά” σου έφυγαν 
από τα ψηφοθηρικά σου παζάρια, ώστε να καταλήξεις να χάσεις τις επαφές σου, 
προς το εύκολο δημόσιο χρήμα για την επόμενη πενταετία.

Άκου λοιπόν “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή”, 
το παιχνίδι το έχασες όχι γιατί σου έφυγαν τα “κουκιά”, αυτά όσο τα εξαγοράζεις 
με υποσχέσεις, θα παραμένουν στο πλάι σου. Το παιχνίδι το έχασες γιατί 
θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι εκτός από “κουκιά”, στις εκλογές ψηφίζουν 
και κάποιοι ψηφοφόροι, που θεωρούν ότι τους δίνεται η ευκαιρία να επιλέξουν αυτούς 
που ελπίζουν ότι θα νοιαστούν για την προκοπή αυτού του τόπου, οπότε και 
φρόντισαν να μάθουν για τους υποψήφιους συνδυασμούς, για το πρόγραμμά τους 
και για τους ανθρώπους που ζητούν την ψήφο τους. Άκουσαν τους λόγους τους, 
και τις ανακοινώσεις τους, έβγαλαν τα συμπεράσματά τους και κατέληξαν στην επιλογή τους.

Έτσι κι εγώ “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή”, που προσπαθείς 
να ερμηνεύσεις την ψήφο μου ως προϊόν συναλλαγής, 
έκανα την επιλογή μου ταυτίστηκα και συντάχθηκα με την κίνηση του “Αλλου δρόμου”, 
τον οποίο φυσικά και ψήφισα στην πρώτη εκλογική αναμέτρηση.

Μέχρι εδώ δεν είχες τίποτα μεμπτόν να μου προσάψεις “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή”
( απεναντίας, με επικρότησες για την καθαρή μου στάση ) μέχρι που έχασες την πρωτιά 
και τότε άρχισες να ασχολείσαι μαζί μου. Ποιόν χαιρέτισα, ποιόν ασπάστηκα 
με ποιόν μίλησα, για να μου καταλογίσεις αυτόματα , διαπλοκή  
( κρίνοντας προφανώς εξ ιδίων τα αλλότρια ).

Αλήθεια, “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή”, δεν σου περνάει καθόλου από το μυαλό, 
το ενδεχόμενο, ο ψηφοφόρος να σε έχει ΜΑΥΡΙΣΕΙ ?
Μήπως δεν γνωρίζεις ότι ο  ψηφοφόρος, εκτός από το να υποστηρίζει 
κάποιους υποψήφιους δικαιούται  και να τους ΜΑΥΡΙΖΕΙ ?

Ε λοιπόν αυτό έκανα εγώ “Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή”, 
στη δεύτερη εκλογική αναμέτρηση. Αντί να κάτσω σπίτι μου και να αδιαφορήσω 
μή έχοντας κάποιον  να υποστηρίξω, προτίμησα να δείξω την δυσαρέσκειά μου 
στο πρόσωπό σου, στην ανύπαρκτη προσφορά σου και στην βουλιμική  
κερδοσκοπική σου νοοτροπία, γι αυτό αποφάσισα να σε ΜΑΥΡΙΣΩ.

“Κουτοπόνηρε εκλογικέ αναλυτή” δεν είσαι μόνος σου  και δεν ζεις μόνο στα Πούλιθρα. Δεν κυκλοφορείς μόνο ανάμεσα  στους ηττημένους αλλά και ανάμεσα στους νικητές.
Είστε πολλοί και βρίσκεστε δίπλα μας.
Ζητάτε τη ψήφο μας κάθε τόσο και νομίζετε ότι παίρνετε εξουσιοδότηση εσαεί, 
για να εξυπηρετήσετε τα “κουκιά” σας και τους εαυτούς σας.
Δυστυχώς όμως για σας, υπάρχουν και κάποιοι που αποφασίζουν να σας μαυρίσουν,
και τότε σας χαλάνε το πάρτυ και σας αφήνουν απέξω, για να χαλαρώσετε και να σκεφτείτε...
Να σκεφτείτε ότι για να προσφέρει κανείς στον τόπο του, απαιτείται κυρίως αγάπη,
ανθρωπιά, ανιδιοτέλεια και διάθεση για προσφορά προς στους συμπολίτες του.

Αν πράγματι διαθέτετε αυτά τα προσόντα, είτε έχετε επιλεγεί είτε όχι, 
είτε βρίσκεστε ανάμεσα στους χαμένους είτε ανάμεσα στους κερδισμένους.
τα πεδία δράσης και προσφοράς είναι πολλά και πάντα ανοιχτά προς όλους μας.


Ντίνα Βιτζηλαίουhttp://poulithragr.blogspot.gr/2014/05/blog-post_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες